9 maj 2010 - Sjuk

Hallå hallå! Jag har inte skrivit här på ett tag men jag tänkte uppdatera lite kort här nu.

I torsdags åkte jag och min klass på klassresa till en gård vid en sjö och vistelsen där var trevlig. Tyvärr så var jag lite förkyld innan och lite sömn på natten samt ganska kallt och blåsigt väder gjorde att jag bara blev sämre, så när jag kom hem på fredagen så stupade jag i säng och sov i nästan tio timmar i sträck. När jag vaknade var jag helt febrig och var superförkyld med hosta, halsont och snuva och allt möjligt. Dessutom värkte det som bara den på höger sida av magen, så jag misstänkte blindtarmsinflammation eftersom både mamma och morfar har haft det men jag pratade med farmor och hon säger att det kan vara inflammerade körtlar också. Ska nog kolla upp det imorgon.

Jag har i princip sovit mig igenom fredag och lördag men idag har jag varit vaken ganska mycket. Jag var ute och fick lite luft idag och därefter sov jag i två timmar. Jag ska snart lägga mig för kvällen och så satsar jag på att tillfriskna imorgon så att jag kan gå till skolan på tisdag. Det var väl vad jag hade att säga i nuläget.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0