En trög söndag

Är det bara jag som är trög varje söndag? Det är så att man vet att om bara några timmar så ska jag sitta i en skolbänk igen och läsa tyska, NO m.m. Jag vet inte hur ni tänker en söndag men det är min tanke. Jag och min syster har nyss tittat på Glee och jag måste säga att det är lika kul som alltid. Jag har missat ett par avsnitt nu så det är jag lite sur för men jag fattar ganska bra ändå.

Jag tror aldrig att jag varit så fast vid en serie förrut. Eller jo, jag kollade på Gossip Girl varje vecka för något år sedan men jag fattar inte varför. Den serien är inte ens bra.. Enligt mig, hehe.

Jag brukar kolla på Top Model varje dag. Det tycker jag är riktigt kul. Jag vet inte varför men jag känner bara ett måste till att sitta och titta på det. En vanlig eftermiddag för mig är att gå till skolan, komma hem från skolan, titta på Tyra Banks show, direkt efter det så kommer Top model så då kollar jag på det också, haha.

Nu ska jag sluta att sitta och babbla om TV program. Hoppas ni har haft en bra dag. Kram Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0