Evert Taube-arbete

Jag har ett Evert Taube-arbete som hänger över mig nu in i det sista och jag skjuter upp det hela tiden. Men med några få dagar till redovisning tänkte jag nu sätta mig och börja organisera min powerpoint och mina stödord. Jag loggar in på rexnet där jag har mina arbeten från skolan. Jag laddar ner mitt Evert Taube-arbete. Jag försöker öppna mitt Taube-arbete för att fortsätta skriva.

Klart som fan att det inte går att öppna då eftersom skolan har en nyare version av powerpoint och skrivprogrammet (jag har microsoft works, ett riktigt stenåldersprogram och det visade sig att jag inte ens hade powerpoint på min dator, inte vad jag har sett i alla fall). Så vad gör man nu då? Man skulle vara klar för redovisning imorgon. Inte en chans säger jag bara. Jag hoppas att de som har redovisning imorgon segar på så att jag har tills på tisdag på mig att lösa problemet.


Jag som laddat så länge för att orka sätta mig framför datorn och börja göra något vettigt. Nu försvann ju allt med irritationen. Så det blir till att göra något annat istället. Man kan ju alltid se på Eurovision som börjar om en timme.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0