Gårdsfest

Idag så hade vi gårdsfest på skolan. Det var riktigt kul förutom att det regnade och var svinkallt. Man gick limo, kastade pil, hoppade backhoppning, kastade boll, spelade yatzi (stavning) m.m. Sedan så fick man grillad hamburgare. Något som jag tänkte på var att våran matte och NO lärare hade på sig jeans. Det var första gången jag såg honom i jeans. Han brukar alltid ha svarta manchesterbyxor och skjorta men nu hade han jeans och jacka, haha. En riktigt annorlunda syn.

På pilkastningen så sög jag. Man hade tre pilar att kasta och jag missade varena en. Fy sjutton vad sur jag var ett tag efter det. Sådan tur var så fick jag kasta igen. Nu vet jag vad svagheten i mig ligger när det gäller sporter. Det som jag är sämst på är pilkastning och fotboll och kanske hanboll, även basket är jag kass på. Hmm, det finns nog en hel del sporter som jag gärna underviker.

Kram Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0