Olivia, Stora bossen, bestämmer härmed att jag skall blogga!

Okej okej Olivia, jag ska göra som du säger och blogga. STORA BOSSEN!  (Älska Hitta Nemo).
Som sagt, Olivia kom till mig och var jäkligt missnöjd över att jag inte hade bloggat på en halv evighet. Enligt henne är det bättre att uppdatera ofta men med meningslöst innehåll än att uppdatera sällan med intressant innehåll, så tolkar jag det i alla fall. Sedan vet jag inte om mitt innehåll någonsin är särskilt intressant men. Hur som helst så gör jag väl som hon säger och uppdaterar litegrann då. Jag har gjort lite allt möjligt senaste veckan och jag måste säga att det varit en riktigt bra vecka, trots lite komplikationer.

Det har gått superbra i skolan i alla fall och jag fick reda på hur mitt spanskaprov hade gått, där fick jag MVG+, som om det ens är möjligt, haha. Jag fick solklart MVG på svenska nationella där man skulle läsa och skriva svar på frågor. Jag fick MVG på muntliga engelska nationella (tror jag i alla fall, min lärare är lite otydlig men han sa att "du är uppe och klättrar på de högsta nivåerna" och "din engelska är väldigt korrekt" så jag hoppas att han menade MVG med det). Men det som var mest skumt var betyget på min SO-inlämning där jag låtsades vara en soldat på Västfronten, den var tydligen så bra att den nådde MVG++++. Tack så mycket eller något sådant, haha sådana betyg är rätt härliga att få, man känner sig ganska bra då.

Annars så har jag badat i sjön med Gillis och Olivia, jag har spelat badminton och ägt ut alla som jag har mött (vilket nästan är helt sant!), jag har skurit upp min lilltå på en sten så att jag numera haltar som fasen, jag har kollat på dimma/solnedgång/stilla sjö/fiskmåsar vs. svalor, ätit glass och gått i skogar tillsammans med Gillis. Jag har gjort färdigt alla nationella prov, både i nian och i matte A. Jag har ätit på restaurang och firat min mamma som har fyllt år. Jag har blivit förkyld flera gånger om, men det är det värt, haha! ♥

Nu ska jag faktiskt sova, konstigt nog. Jag menar, det är ju rena eftermiddagen fortfarande men jag är så himla trött. Godnatt!

Linda

Kommentarer
Postat av: Mizz Kaxig

Vad bra ni sjunger. Jag var inne på eran youtube och kollade.



KRAMIZ KAXIG!

2010-05-22 @ 11:24:35
URL: http://mizzkaxig.blogg.se/
Postat av: feea (Feliciaaulen) en sprallig glad tjej, men många hypoteser

MVG +++++++ hade ju vart ett dröm betyg! :)

2010-05-22 @ 21:26:13
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0