Plugg

Alltså lärarna kör hårt med en nu precis innan slutbetygen sätts. Jag har pluggat i princip hela dagen, eller ja, "pluggat" kanske man ska säga. Jag har varit med Anna och Gillis och det är rätt svårt att koncentrera sig på plugget då, men nu jäklar ska här pluggas. Jag har gjort en Evert Taube-powerpoint som skall redovisas imorgon och nu är det plugg inför NO-provet imorgon som gäller. Fy fasen vad segt.

Något som är kul är att jag fick reda på betyget på min matte A-kurs som jag gått i hela läsåret som en slags extragrej och jag fick ett stort jäkla MVG i slutbetyg i den kursen. I en kurs som ligger en årskurs över mig liksom, det är lite trevligt. Synd att jag inte kan använda det bara, ska förmodligen inte gå på det gymnasiet, det är lite surt.

Nej, dags att plugga. Seeeee ya!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0