Trevliga presenter

Jag fyllde ju år nyss och tänkte lägga upp lite bilder på vad jag fick.


Haha, tradition. Vår gummibåt går ALLTID sönder på sommaren så vi får alltid en ny inför sommaren.


Jag önskade mig en hamster av Gillis i födelsedagspresent men sedan när jag pratade med mamma om det så förbjöd hon mig att äga en hamster. Istället gav Gillis mig den här söta presenten, haha, helt fantastiskt. Så nu har jag en hamster (eller ett marsvin eller vad det nu är) i alla fall. Sedan fick jag lite av mitt favoritgodis av honom också men det orkade jag inte fotografera.


Fick en fin blombukett ifrån mormor och morfar men jag känner att min bild inte gör buketten rättvisa, den är mycket finare i verkligheten.


Jag fick dessutom en grym present av mamma, pappa och Olivia. En låda med alla maraboukakor i, förutom polka och mint men jag ska köpa till det så att samlingen blir komplett. Sedan är det bara att börja käka alltihop.

Förutom det här fick jag lite kläder, presentkort, smycken och sådant.

Linda

Kommentarer
Postat av: Laura :))

Grattis i efterskott! :D Fina saker du har fått! :D

2010-05-06 @ 19:24:40
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0