Olivia svarar

Det här är kul för mig att läsa, men ni andra kan hoppa över det.

Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt
Humör just nu: Inte så bra, jag fryser knäna av mig.
Favoritgodis: Choklad, i alla dess former.
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, vart ska man börja. Jag äter inte blodpudding, vissa fiskarter äter jag inte, älg äter jag inte heller.
Kläder just nu: Gråa raggsockar, gråa mysbyxor och tjock Tokio Hotel tröja. Jag har INTE haft på mig det i skolan och det skulle aldrig falla mig in. Det är bara mina myskläder.
Musik just nu: Ingen.
Sommarplaner: Konserter, sola, bada m.m.
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Strålande sol och svaga varma vindar.
Morgon- eller nattmänniska: Jag vill sova jämt.
Sparare eller slösare: Slösare.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag har inte riktigt upplevt någon första kärlek ännu.
Tror du på mirakel: Hm, till viss del.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2.
Bio eller promenad: Promenad.
Stjärntecken? Tvilling.
Rädd för insekter? JA!
Största svaghet: Jag är rädd för att misslyckas.
Det här är jag bra på: Sjunga, sova, äta onyttiga saker m.m.
Chips, morötter eller godis? Allt! Jag älskar att dippa morötter, jag älskar att äta choklad, chips är också gott så jag kan inte bestämma.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Väldigt sällan.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill nog tatuera in en liten tatuering.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, men jag har ofta stökigt.
Är du rädd för blod? Nej, men det är inte så mysigt med blod.
Saltar du på maten? Sällan.
Gillar du att sjunga? Ja.
Anser du att du är stark? Nej. Jag är däremot  en av de i klassen som har starkast magmuskler.
Brukar du sola? Inte ofta, det är så tråkigt.
Vad gör du om du får hicka? Tar vatten i munnen och ställer mig på händer och sväljer vattnet.
Kaffe, te eller inget? Te.
Vilken svordom använder du mest? Jävlar
Äger du en iPod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 7.00
Hur många resväskor äger du? Ingen alls just nu.
Använder du flip-floppar? På sommaren så.
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är gärna med på bilden, haha.
Vilken var den senaste filmen du såg? Forrest Gump.
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Jag älskar barn, men jag skulle nog välja en väninna.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En biljett till matchen IFK - Elfsborg.
Har någon någonsin kallat dig lat? Hahaha, nej då. Aldrig någonsin... Jodå det sker, ganska ofta.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Min pappas bands failskiva.
Vilken är världens bästa artist just nu? Paramore och The Eliassons
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det minns jag inte, haha.
Vad åt du till middag senast? Grillad hamburgare i skolan, det fanns även fiskbullar som jag tog lite av, haha.
Använder du huvtröjor? Ja.
Kan du vissla? Nejnejnej!
Vem var den senaste som ringde dig? Linda.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Kanonen.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Någon har säkert gjort det nyligen.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 031, ungefär. ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det gjorde jag.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Litet.
Hur många syskon har du? En storasyster.
Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är blyg i största allmänhet.
Vilken film kan du alla replikerna till? Avatar-serien på Nickelodeon, haha.
Äger du några popband t-shirts? Haha, massa Tokio Hotel i storlek 140 så jag kan inte använda dem längre.
När flög du senast? Januari 2009 från Australien.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Ja, jag älskar att läsa.
Pratar du några andra språk? Engelska pratar jag ganska bra och tyska äger jag på.
Diskar du din egen disk? Det fixar diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? När jag var liten och inte fick en leksak. Jag kunde stå på MAXI och skrika och gårta i 5 minuter.
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och. Nu har jag lap-top.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det utvecklar mig.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det spelar ingen roll.
Kan du kasta macka? Nja..
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och cola.
Vem var din favoritlärare och varför? Jag har ingen favoritlärare faktiskt. Jag tycker att flera av dem är bra på olika sätt.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Grått, grått, grått.
Har du en blogg? Nej, absolut inte.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svår fråga, kanske för att jag fortfarande går i sjuan.
Gillar du att flyga? Nej, jag ställer in mig på att dö varje gång jag sätter mig i ett flygplan. Det känns bättre då, haha.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksamhet.
När sov du senast på golvet? Jag kan inte minnas att jag har sovit på golvet men det har säkert hänt någon gång.
Gillar du din boende-situation? Lite litet och osmidigt är det allt. Men mitt boende är okej.
Vilken är din mammas hemstad? -
Din pappas hemstad? -
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7 h men då funkar jag inte så superbra!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, absolut inte.
Vilken är din favoritfrukt? Äpple.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 blir jag om mindre än en månad.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, rätt så.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det gör jag.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jag kommer inte riktigt ihåg. Någon i familjen antagligen.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte att Gud är någon, jag tror att Gud är kärlek och relationer mellan människor.
Vad var det senaste du åt? En lakritspatron.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag såg ut ett olivträd när jag föddes, haha, nej, jag vet inte.
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det är kört!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag är en mesig tjej.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag vet inte. Kanske Sophie i Mamma Mia.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Det är jättemysigt!
Skulle du säga att du är trendig? Nej, jag tar på mig det jag tycker är bekvämt och snyggt sedan om det är trendigt eller inte bryr jag mig inte så mycket om. Trender förvirrar mig, oftast är trenderna rätt skumma.
Äger du en digitalkamera? Jag äger ingen kamera, men familjen äger 2 digitala och en systemkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? I musik så är det Johan Palm, haha. Sedan till utseendet så är det Idol-Tove.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, lite.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ofta man gråter till en bok.
Vad är du allergisk mot? Jag är så jäkla känslig mot myggbett och loppbett.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte dåligt samvete, men jag är inte jätteförtjust i kött.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Oliver, vilken bra fantasi mina föräldrar har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0