12 Maj 2010 - Käkar choklad

Nu har jag börjat hugga in på mina härliga present och jag tänkte: det här måste jag ju dokumentera för det här är något stort. Så det gjorde jag. Jag började käka den mörka chokladen eftersom jag inte gillar mörk choklad och jag ville få den äten innan jag högg in på alla andra chokladsorter, men jag måste erkänna att den här mörka chokladen var riktigt god, kanske för att den inte var särskilt mörk utan nästan lika sockrig och nästan lika fattig på kakao som den ljusa chokladen. Här är bildbeviset;

Jag försökte se någorlunda bra ut på bilderna men jag gav upp ganska fort, det gick helt enkelt inte och det såg rätt fake ut att sitta och posa samtidigt som jag äter choklad så jag körde på mitt riktiga jag istället. Linda goes glupsk, sur chokladätare. Att bilderna är tagna nerifrån gör ju inte saken bättre.

 

När jag ätit upp körde jag på poserna istället i brist på annat att göra.


En pose i riktig "Linda-anda".


En pose i riktig "icke-Linda-anda".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0