Wallander

Jag sitter alltid framför TV:n klockan 21.00 varje söndag för då vet jag att det kommer Wallander. Jag gillar inte Wallander lika mycket som andra kriminalserier men i alla fall. Jag har gjort en top 3 lista av de bästa kriminalserierna. Jag har bara sett 3 stycken, haha.

♦ Beck
♦ Johan Falk
♦ Wallander

Som sagt så gillar jag Beck mest men jag vet faktiskt inte varför. Jag antar att det är för att jag gillar rollerna som de har. Martin Beck måste alltid hålla koll på Gunvald som gör massa dumma saker. Sedan att Martin och Gunvald kör sitt eget race i utredningar är ju härligt med tanke på att chefen Margareta blir så jäkla sur varje gång hon får reda på det.

Snart så börjar Wallander igen så jag ska avsluta inlägget nu. Ha en fortsatt bra kväll!



Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0