1 november 2010 - HEMMA!

Nu är jag hemma från min lilla resa till Kalmar och jag säger det varje gång jag kommit hem från en resa men "Borta bra men hemma bäst". Självklart så kom jag hem med en liten shoppingpåse, haha. Blondinbellas bok Egoboost, en tunika från Monki, ett par byxor från Monki samt ett par knästrumpor från H&M. Jag är riktigt nöjd över köpen som jag gjort.

Jag har inga planer för morgondagen, kanske bara ta det lugnt och njuta av att det är höstlov. Dock så har jag tänkt att plugga lite, jag vet att jag är världens pluggis men det är helt enkelt inte något jag kan ändra på. Jag är såhär och kommer alltid att vara det.

Missförstå mig inte, jag har inte tänkt att sitta och plugga hela dagen, jag hade tänkt mig att läsa en text på tio minuter, inte värre än så. Sedan så kanske jag kan ladda upp lite bilder från Kalmar om jag har orken, det borde jag ha men som ni vet så är jag riktigt kass på att uppdatera.

Nej, nu måste jag sova, jag har fått gå upp tidigt varje dag för att hinna med hotellfrukosten som serveras. Vi hörs imorgon! Kramar Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0