Fredag 11 november 2010

IDAG SÅ HAR TOVE STYRKES ALBUM SLÄPPTS! Och jag är rätt så bisviken på låtarna. Jag hade faktiskt förväntat mig en aning bättre. Det är något speciellt med hennes låtar. Man måste lyssna på dem ett par gånger och sedan så älskar jag dem, haha.

Vi har haft simning på idrotten och min idrottslärare säger att jag har MVG i simning vilket jag tycker är fantastiskt roligt. Nu är det bara att lära mig orientera så jag kan få bra betyg i idrott, haha. Jag kanske kan klassas som konstig men jag älskar verkligen när det är simning på idrotten. Jag har alltid älskat vatten.

När jag kom hem så var jag helt slut så jag slog mig ner framför TV:n och började kolla på Dear John. Många har sagt att den är dålig men jag tyckte att den var superbra. Jag har blivit överdrivet känslig på senaste tiden så jag satt självklart och grät. Har inte John bara världens sötaste pappa? Han älskar att samla på mynt och han gör lasagne varje söndag.

Snart så ska jag bänka mig framför TV:n igen och se vem som åker ut i idol samt se Tove, jag antar att hon ska uppträda. Ha det super!



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0