Fredag och lördag.

Igår var en härlig dag. Vi hade vanligt schema i skolan till klockan 11, därefter käkade jag och några vänner lunch på Paprika och sedan tog vi oss till Universeum där vi skulle ha naturkunskapslektion. Jag älskar universeum för de bygger verkligen upp sina miljöer på ett speciellt sätt, de gör det så realistiskt som möjligt. Så där gick vi runt och kollade på ormar, hajar, apor, fjärilar o.s.v. Dessutom fick jag bevittna när en apa fångade en jättevacker fjäril med ena handen för att sedan bita huvudet av den, det var hemskt. Jag blev riktigt förbannad på apan, haha.

På kvällen var jag med Gillis. Vi lagade tacos, såg på idol och myste. Därefter kollade vi på någon random-film i några minuter för att sedan somna i min säng. Jag ställde alarm för att vi inte skulle somna och sova resten av natten, men på något sätt så hörde vi inte alarmet och jag vaknade vid tre och vara hur seg som helst. Fail...

Idag vaknade jag vid halv elva av snöplogen och vid halv två mötte jag upp Gillis på stan för att fika. Det var verkligen supermysigt. Men just nu är livet allmänt kasst och jag ska begrava mig i läxor för att göra det om möjligt ännu sämre. Så kan det bli bra sedan.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0