Lördag 20 november 2010

Woho, snart är det December och det betyder att det snart är jullov. Det är ungefär en månad kvar faktiskt till jullovet. Jag är dock väldigt osäker på när det är jullov och jag tror faktiskt att dom är ytterst elaka i år. Jag tror vi får lov den 22 December eller 23:e. Segt som sjutton.

Denna dagen kommer väl vara en helt vanlig lugn dag. Jag kanske ska tona håret lite ljusare idag med tanke på att färgen nästan gått ut. Jag tycker att det är kul att tona håret, haha. Snart är det väl dags för mig att färga det med tanke på att jag vill ha blondare hår och det kan vara riktigt jobbigt att gå och tona det hela tiden.

Jag kanske kan ta en bild på dagens outfit lite senare idag, jag har vart väldigt dålig på det. Jag har märkt att jag fått lite fler läsare vilket är riktigt roligt. Jag bryr mig inte om att ni kanske är runt tio stycken för jag tycker att det är jättekul i alla fall. 10 eller 10.000, spelar ingen roll.

Nej, nu ska jag gå och titta i min garderob och se vad jag ska ta på mig. Sedan så ska jag nog städa mitt rum lite, efter en vecka så blir det riktigt stökigt. Vi hörs!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0