Söndag 14 november 2010

Go' kväll! Just nu sitter jag här framför min dator med halvöppna ögon och vill inget annat än att gå och lägga mig i min varma mjuka säng men det är något som hindrar mig. Bloggen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kände mig ändå tvungen till att skriva några rader.

Idag har det var träning och jag måste säga att jag kände mig urkass på bygg. Vi har inte haft bygg på tre veckor och jag kan säga att tre veckor kan göra ytterst mycket. Sedan så fick vi våra lagrosetter samt det vi beställt. Jag har ju beställt shorts och skor men tyvärr så passade inte skorna helt så jag får vänta i ytterligare några veckor. Segt.

Nej nu kallar hemkunskapsboken på mig, jag måste verkligen börja plugga nu, vårt prov är på tisdag och jag kan inte så jättemycket. Dessutom så ligger min anteckningsbok i skolan så jag har inte kunnat plugga på sådant som jag antecknat men det ska nog gå bra i alla fall, haha. Jag hinner ju plugga lite imorgon. God natt!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0