Söndag 7 november 2010

Hallå där! Jag har precis kommit ut ur duschen och nu mår jag riktigt bra. Känner mig dock trött men jag kanske blir piggare om jag dricker ett glas mjölk. Jag vet inte vad jag ska skriva om faktiskt. Jag har ingen fantasi för tillfället. Jag vill bara lägga mig och sova.

Min träning idag var riktigt rolig. Vi har bara övat koregrafi hela träningen. Vi har fått lära oss våran ramsa idag som jag inte minns nu men jag kommer säkert på den lite senare, haha. Det som är bra är att vi börjar bli riktigt tajmade nu så det ser riktigt bra ut.

Nej nu ska jag gå och borsta håret och sedan så ska jag lägga mig framför TV:n och bara slöa. Vi hörs imorgon!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0