Studiedag, Jul på Liseberg och 6 månader med Gillis

Oj, det var verkligen länge sedan jag skrev här men jag glömmer verkligen bort bloggen nu när jag har skolan. Vi har studiedag imorgon och då kan man ju tänka sig "åh, vad skönt med en ledig dag" men ICKE. Jag har fått ta med mig alla böcker förutom spanskan och kommer verkligen att plugga hela dagen, som studiedagar är till för egentligen. Jaja, det är jag som har valt program och skola, jag ska inte klaga.

Igår var jag på Jul på Liseberg. Jag har inte varit där innan och det var supermysigt, fast det känns lite skevt att vara där på vintern när knappt en enda attraktion är igång, men vi spelade på hjul och Jens den jäkeln vann en stjärnvinst på Marabou, helt galet. Snacka om att bli avundsjuk, haha. Nej nästa gång är det jag som vinner.

Idag har jag och min pojkvän Gillis varit ihop i ett halvår, så vi ska träffas sedan och hitta på något, mys. Jag tänkte ta mig ut och jogga nu på morgonen, men naee, jag orkar inte. ;)

PUSS!
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0