Tisdag 9 november 2010

Hej på er! Just nu sitter jag inne i mitt hus och är glad för att jag har tak över huvudet och fungerande element. Utomhus så snöar det för fullt och jag måste kalla det för snöstorm för det har vart så blåsigt och snöigt idag så det har vart riktigt svårt att ta sig fram om jag ska vara helt ärlig. Jag sladdade med cykeln flera gånger och har vart nära på att trilla rakt ner i snön.

Idag så har vi haft elevens val och jag har haft racketsporter, KUL! Jag funderar faktiskt på att byta för jag är verkligen urdålig på racketsporter. Alla äger ut mig i pingis.. Varje gång jag förlorar så tänker jag "Jag är bra på andra saker".

Idag kom ett paket från Oriflame och jag blev så himla glad för i paketet låg "Sweet Peach" som jag längtat efter. Man får designa en liten docka helt själv och i dockan ligger parfymen. Riktigt gullig! Jag har tänkt att visa mina kassa bilder om det är okej, haha.

Vi hörs snart, jag ska berätta en riktigt rolig sak, haha.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0