Torsdag 4 november 2010

Idag är första dagen på mitt höstlov som solen lyser. En aning deprimerande eller vad tycker ni? Men jag njuter i alla fall av att få en fin dag på mitt lov. Om kanske någon timme så har jag tänkt att ge mig ut på en joggingtur. Det är verkligen en överraskning om ni frågar mig.

Lite senare idag så får jag gå och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår, Bring it on again. Suprise! Varje gång jag ska hyra en film så blir det nästan alltid en Bring it on film som kommer hem. Fast nu har jag faktiskt sett alla filmer så jag vet inte vad jag ska hyra nästa gång.

Igår så åt jag världens godaste linsbiff som jag verkligen måste äta någongång igen. Jag gillar verkligen att vara vegetarian, det finns så många maträtter som man aldrig provat på förut. Ibland saknar jag köttbullar men jag villl ändå inte äta kött, hehe.

Nej, nu så ska jag hitta på lite andra grejer innan jag ska jogga. Ha en fin dag!





Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0