101010

Jag var bara tvungen att skriva datumet på det där viset. Så cool jag känner mig nu!

Jag sitter vid datorn och kollar igenom vad jag behöver kunna inför datorkunskapsprovet imorgon och resten av familjen sitter och kollar på 2012 och käkar chips. Jealous! Men jag är strax färdig och då blir det mölimöl (äta massor av chips) för mig med, om jag orkar trycka i mig mer mat. Familjen käkade just en fantastisk middag med lax och potatismos och lite annat. GÖTT!

Jag har haft en lugn dag idag. Min pojkvän sov över hos mig men han försvann vid ett någon gång och därefter har jag inte gjort mycket alls, spelat The Sims 2, pluggat och ätit. Men det är chill, sådana dagar behövs ju också. Nej nu orkar jag inte sitta kvar vid datorn, jag tror att jag kan det mesta inför provet. Håller tummarna för att det skall gå bra imorgon.



Jag började rita i word men mina kunskaper tog slut så jag fortsatte att rita i paint och det blev en fin mås.
Våga inte sno mitt mästerverk, det är supercopyrightat. :D

Ha en trevlig kväll då!
Linda

Kommentarer
Postat av: Catherine

10/10/10 "och du" aldrig kommer att se det igen, det bara händer en gång, varje tusen år, jag tycker det ser rätt söt Tillsammans talade vi om detta idag i kyrkan och jag insåg aldrig på morgonen om det Datum något att Ett intressant faktum omkring oktober 2010: I oktober har 5 fredagar, 5 lördagar, och 5 söndagar, allt i en månad Det händer en gång på 823 år..

2010-10-12 @ 04:43:37
Postat av: Catherine

2012: bra film:) hoppas ditt test gick bra och chili är lite för varmt för mig men chips är bättre, jag kan äta dem. Jag gillar din trut, jag hoppas att han kan flyga, jag gillar The Sims och

2010-10-12 @ 04:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0