8 oktober 2010 - PROV

Jag har den sämsta planeringen i hela världen och jag började plugga på kemiprovet, som jag hade idag, igår kväll. Jag satt till klockan halv två på natten och stupade i sängen. Jag gick upp klockan sex, var helt konstig i huvudet och jag lyckades riva ner lite alla möjliga grejer i rummet.

Jag segade hemma ganska länge för jag trodde att jag hade en massa tid på mig och när jag kollade på klockan var den 06.55 och mitt tåg går 06.59. PANIK! Så det blev världens träningspass till tågstationen, sprang som fasen och slängde mig halvdöd in i första vagnen på tåget, men jag hann, *stolt*.

När jag kom till skolan gjorde jag kemiprovet och vid elva slutade skolan. Jag åkte hem och lade mig för att vila, men somnade och sov till tre då Olivia och mamma kom hem. Då kollade jag på TV i två timmar. Sedan sov jag tre timmar till och väcktes av mamma när vi skulle äta tacos. Därefter kollade jag på idol och nu vet jag inte vad jag ska göra.

Dagens visdomsord: Plugga på prov i tid. Faila inte med tidsplaneringen på morgonen.

Linda


Kommentarer
Postat av: Catherine

du lät som du hade en dålig dag, inte bra, ledsen att din dag gick fel, du gjorde icke sova för bra, vaknade upp dig och du hade inte tid att göra någonting förutom rusa till fånga ditt tåg, behöver du ett hämta mig piller. Dess helgen nu, kan du kyla lite och ladda batterierna för nästa vecka. Jag får sån att när jag vaknar tidigt utan anledning eller jag kan inte sova eftersom jag har en hel del på mig, det suger. En gång vaknade jag upp tidigt och jag tittade på klockan och fick panik eftersom jag skulle bli sent, jag rusade runt och samlade mina saker och insåg, hålla på, Dess söndag, tänkte jag vad sjutton gör jag, vi är så paranoid ibland, oss människor ha ha

2010-10-09 @ 16:09:35
Postat av: Catherine

du lät som du hade en dålig dag, inte bra, ledsen att din dag gick fel, du gjorde icke sova för bra, vaknade upp dig och du hade inte tid att göra någonting förutom rusa till fånga ditt tåg, du behöver en hämta mig piller. Dess helgen nu, kan du kyla lite och ladda batterierna för nästa vecka. Jag får sån att när jag vaknar tidigt utan anledning eller jag kan inte sova eftersom jag har en hel del på mig, det suger. En gång vaknade jag upp tidigt och jag tittade på klockan och fick panik eftersom jag skulle bli sent, jag rusade runt och samlade mina saker och insåg, hålla på, Dess söndag, tänkte jag vad sjutton gör jag, vi är så paranoid ibland, oss människor ha ha



2010-10-09 @ 16:12:47
Postat av: Linda - The Eliassons

Till Catherine:



Min dag var helt okej ändå. Det var bara morgonen som var helt värdelös, haha.



Åh, det där med din söndagspanik lät inte kul, eller det låter roligt men jag förstår att det inte var det. Det hade lika gärna kunnat vara jag som råkade ut för det där, haha.



Ha det bra, Catherine! :) Kram Linda.

2010-10-10 @ 13:33:31
URL: http://theeliassons.blogg.se/
Postat av: Linda - The Eliassons

Till Catherine:



Min dag var helt okej ändå. Det var bara morgonen som var helt värdelös, haha.



Åh, det där med din söndagspanik lät inte kul, eller det låter roligt men jag förstår att det inte var det. Det hade lika gärna kunnat vara jag som råkade ut för det där, haha.



Ha det bra, Catherine! :) Kram Linda.

2010-10-10 @ 13:34:28
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0