Alla prov är gjorda innan höstlovet

ÄNTLIGEN är alla prov gjorda innan höstlovet. Jag har inte en enda läxa tills imorgon och det känns helt stört, men hur bra som helst såklart. Matte- och engelskaprovet gick okej, hoppas jag. Men man vet ju aldrig.

Dock så är jag inte helt fri vad gäller skolan utan jag råkade anmäla mig till NV1c:s klassiska fredagsbak, så imorgon är det jag och en till tjej som bjuder på hembakat, höhö. Hoppas att jag lyckas baka något gott, jag är så jäkla fail vad gäller matlagning och bak. MVG-barn som man är.

Nu måste jag och Olivia ladda upp något på youtube snart. Klart som fasen att vi inte får massa nya prenumeranter om vi bara laddar upp varannan månad, men vi ska försöka öva in något, så om något år eller två så får ni väl se resultatet.

Nej, nu måste jag ut i höstrusket för att köpa ingredienser till mina kladdmuffins. See ya!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0