Blomma

Jag fick en blomma av min pojkvän för någon vecka sedan, helt random liksom. Jag blev jätteglad och tänkte att "nu måste jag ju fota den här så att jag kan komma ihåg hur fin den var". Det glömde jag. Så när jag fotade den var den halvdöd och det i kombination med att Linda leker fotograf är inte bra. Mina failbilder och det faktum att blomman var halvdöd gör inte blomman, som den såg ut när jag fick den, rättvisa. Ni kan ju försöka föreställa er hur den skulle sett ut om blomman var fullt levande och om en proffsfotograf hade tagit kortet, SÅ såg blomman ut. ♥


Klaga inte på mina bilder. Det är failfokus på bilden. Jag kan inte fotografera, jag är inte intresserad av att kunna det och jag har helt enkelt ingen talang. That's it liksom! ☻

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0