DET ÄR FREDAG, SHALALALALA!

Äntligen är det fredag och jag har haft en härlig dag. Eller det var segt på morgonen när man gick upp klockan sex och det var kallt och äckligt utomhus. När jag anlände med tåget till storstaden så spöregnade det och blåste som fasen. Jag går i skola vid vattnet också så det var så himla blåsigt, lite halvmysigt sådär.

Vi började dagen med kemi och det var rätt chill, ganska lätt att förstå och så. Därefter hade vi samhällskunskap och vi fick tillbaka våra prov, jag fick det högsta möjliga betyget på det provet, VG, MVG-kriterier mäts på andra prov, och jag blev sjukt glad. Var så nervös inför det provet. Därefter hade vi matte och det var okej men det är så himla högt tempo bara, jag ligger lite efter men det ska jag rätta till så småningom. Varje mattelektion på fredagen har vi dessutom "fredagsmys" så det är personer i klassen som bakar något och så lyssnar vi på musik. Hur gött som helst!

Vi slutar vid 12.20 på fredagar så då drog jag och 7 andra ifrån klassen in till stan och käkade på Subway och vi satt där från typ kvart i ett till kvart över fyra och bara pratade, så himla härligt. Jag trivs verkligen i min nya klass!

Jag kom hem vid halv sex och sedan dess har jag mest tagit det lugnt. Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag känner att jag inte har så mycket mer att skriva...

See you guys!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0