Fredag 15 oktober 2010

God morgon! Som ni märkt så skriver jag knappt i bloggen nu för tiden och jag tror ni vet varför, prov. Idag så har jag tyskaprov och på måndag så har jag engelskaprov men sedan så kan jag börja uppdatera igen. Vi fick tillbaka våra matteprov nyligen och jag fick antagligen VG+. Jag fick rätt på 13/15 G-frågor och 9/9 rätt på VG-frågorna men jag visade inte MVG kvalitet så jag antar att det blev ett VG+.

Träslöjden går skit som jag hade förväntat mig, jag fick ett G på min ursnygga hylla som helt klart skulle varit ett VG, haha. Om man tittar på den så skulle den kunna vara köpt men inte då, ett G bara för att jag inte visste så bra vilka verktyg som jag skulle andvända, vad fasen är det för jäkla diskriminering? Bara för att jag inte kan alla olika verktygs namn och hur de fungerar så ska jag få ett G?! Det är inte okej.

Detta blev verkligen ett inlägg där jag klagar på betygen men så kan det vara, jag kan tyvärr inte hjälpa det, jag blir missnöjd med ett G, jag vill ha minst VG eller MVG. Om man får ett G så är man ju godkänd och det är ju superbra men jag satsar på högre än G.

I helgen måste jag plugga och göra lite matte för jag har hamnat efter en sida, haha. Hur fasen lyckades jag med det egentligen? Jag brukar alltid ligga före lite i matten. Äsch, jag kan jobba lite extra här hemma så jag slipper sitta och stressa ihjäl mig i skolan.

Nej, nu har jag skrivit på tok för mycket i detta god morgon inlägget. Jag hade tänkt mig mer som ett vanligt inlägg men det blev istället ett skolinlägg där jag bara klagar. That's me! Ni kommer att få höra mycket klagomål från mig, det kan jag lova.

Ha en fin dag så hörs vi!


Jag vill träna nu!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0