Fredag 22 oktober 2010

Hallå där! Jag vet fortfarande att jag inte är bra på att uppdatera men så kan det vara ibland. Jag har vart allmänt trött på senaste tiden och har inte haft en tanke på att sätta mig framför datorn och blogga. Jag har inte haft läxor så jag har haft tid men det enda jag gör är att sätta mig framför TV:n och titta på Top Model.

Nu har jag tänkt att bli bättre på att uppdatera men jag vet inte vad jag ska skriva om. Det hade vart kul att ha mer bilder på bloggen men jag tar aldrig bilder men jag ska försöka att bli bättre på det.

Idag är det fredag och det vet vi alla vad det betyder, tjockiskväll! Massa snacks och pizza så jag kanske ska ut och springa lite innan kvällen, dessutom så mår man faktiskt bättre av att vara ute och röra på sig. Jag behöver även lite bättre kondition för Cheerleadingen.

Nej, nu så ska jag försöka hitta lite fakta om korståg och sedan så ska jag förbereda mig för att springa en låång sträcka, haha. Nej då, jag kanske springer 1 km eller någonting, jag har faktiskt sämsta konditionen någonsin och måste verkligen förbättra den och det kommer jag att göra, bara jag pressar mig själv.


Såhär ser jag ut när jag joggar. Hur ser ni ut? //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0