Fredagsstädning

Jag minns att när jag var yngre så var jag tvungen att städa mitt rum varje fredag så det blev fint. Jag har tänkt att börja köra med det igen med tanke på att jag inte orkar göra det på dagarna så jag får göra det på fredag då jag kan vara uppe så länge jag vill.

Det där med att vara uppe så länge jag vill och lägga mig tidigt när det är skola är ingen regel här hemma. Jag får vara uppe sent när det är skola dagen efter men jag vet att jag kommer att vara dödstrött så därför väljer jag att lägga mig tidigt.

De senaste dagarna har jag gått och lagt mig klockan halv tolv och det är jag som får sota för det. Varenda jäkla dag har vart dagar då jag knappt kommit upp ur sängen. Det är totalt onödigt att vara uppe sent för skoladagen där efter är förstörd. Jag är en sådan person som måste sova länge annars funkar jag inte.

Innan jag joggade så tog jag mig en kopp varm choklad med grädde och det kanske inte var det smartaste men det var gott att dricka och förjäkligt att springa. Jag sprang mer än 1 km kan jag säga, haha. Jag sprang hela vägen och det är jag stolt över och jag ska öva.




Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0