Kass

Jag förstår inte vad det är med mig. Jag skriver högst ett inlägg per dag och jag fattar inte varför. Eller, jag har ju faktiskt inte ett intressant liv så vad ska jag skriva om egentligen? Ja, idag så har jag gjort min matteläxa, den var grymt svår, jag ska visa en bild på den senare. Fatta vad tråkigt att läsa om.

Haha, jag låter verkligen deprimerad men det är jag verkligen inte, jag mår prima och är glad att jag har underbara vänner som finns där för mig. Jag har det lätt i skolan för tillfället. Något som jag oroar mig för lite är Cheerleading, när vi byggde i söndags så gick det inte så bra för min grupp i början och jag hoppas verkligen att det inte blir så nästa träning.

Finns det något annat som tynger ner mig? Jag vet faktiskt inte, kanske är det något inuti kroppen som biter lite i mig men det är privata känslor som jag inte har tänkt att dela med mig av. Jag har inte tänkt att lätta på hela hjärtat här i bloggen för det hade ju vart en aning skumt och det hade blivit ett långt inlägg.

Men i alla fall, nu så ska jag göra lite matte och sedan så ska jag lägga mig i sängen och sova. Jag ser att Zingo redan har gjort det så jag blir bara mer trött när jag ser hur avslappnad han är. Det är så jäkla typiskt katter att alltid få en att bli trött. När de purrar så sluter man ögonen i några sekunder och sedan så sover man.

God natt! ♥ //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0