Måndag 4 oktober 2010

Hej på er allesammans! Idag så fick jag reda på att vi har ett tyska prov som äger rum nästa vecka, kan det bli bättre? Matte prov imorgon, NO prov på fredag och nästa vecka så är det tyska prov. Jag tackar den människan som kom på att alla prov ska komma på en och samma gång.

Idag så har det vart hyfsat varmt och det är ju alltid gött med lite varmare väder. Det har vart alldeles för kallt på senaste tiden, minusgrader klockan åtta på morgonen när jag ska iväg till skolan, väldigt mysigt. Dock så blir man väldigt pigg av kylig luft och det är ju alltid ett plus.

Jag tror att jag borde byta om för att sova så jag kan plugga lite innan jag somnar, då lär jag mig bäst. Dock så vet jag inte vad jag ska plugga på NO eller matte. Jag tror jag kör på lite både och men att jag slutar med matten så jag kommer ihåg tills imorgon. Jag ska äga sönder på provet imorgon, haha. Nejdå, jag ska göra så gott jag kan i alla fall.

Sov gott och dröm sött!

Olivia


Kommentarer
Postat av: Catherine

Tyska: Jag kan knappt tala engelska utan att lära ett annat språk, vet du vad som verkligen avlyssnat mig: Läxor, dont de förstår att efter skolan är vår tid, samma som vårlovet eller sommarlovet, mer läxor. Sub Zero, är att kallt och jag har aldrig upplevt den temperaturen.



GOOD LUCK !

2010-10-06 @ 05:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0