Orättvist

Varför ska hela världen vara så jäkla orättvis. Alla stora bloggerskor har en sådan rejäl förtur och det stör jag mig på. Universal och Sony Music är intresserade av att spela in en CD med Kenza. Visst Kenza sjunger helt okej men räcker det verkligen till en skiva?

Jag har alltid älskat att sjunga och har uppträtt ett par gånger, jag har en youtube kanal med min syster där vi lägger upp videos och får jättebra och söta kommentarer om att vi är jätteduktiga. Jag känner även en vän som sjunger så himla bra som förtjänar att spela in en skiva men bara för att vi inte är stora i bloggvärlden så får inte vi den chansen.

Det finns antagligen hur många tjejer och killar som helst där hemma som sjunger hur bra som helst, bättre än Kenza men det är bara Kenza som får den chansen för att hon har en stor blogg. Jag har verkligen inget emot Kenza, jag läser hennes blogg varje dag och gillar det hon skriver och sådant men jag är bara så jäkla trött på att alla bloggerskor ska få alla chanser.

Kissie och hennes bror fick spela in en CD, hur bra sjunger de egentligen? Jag vill inte komma här och säga massa saker för att jag är avundsjuk, visst, jag är avundsjuk på Kenza som får alla chanser som finns här i världen, jag lovar att om hon skulle spela fotboll i Kenza Tyra show och kanske spelade hyfsat så hade väl landslaget velat ha henne.


Här spelar jag och min syster "Under ytan"

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0