Söndag 24 oktober 2010

God morgon! Har ni tänkt på att jag blivit bättre på att uppdatera? Jag har faktiskt skrivit ganska många inlägg de senaste dagarna och det är jag riktigt stolt över. Dock så kommer jag kanske bara skriva ett inlägg om dagen igen sedan när jag går i skolan. Jag är alltid så trött när jag kommer hem från skolan och orkar inte blogga.

Idag känner jag mig ganska trött men när jag väl vaknat så har jag svårt för att somna om, fråga mig inte varför. Jag somnade faktiskt rätt tidigt igår så jag borde vara jättepigg men det är jag verkligen inte så jag får se hur jag ska göra för att bli piggare.

Idag så är det träning och det ska bli jättekul. Jag hoppas att alla har varit hemma och tränat på dansen som vi fick lära oss förra veckan, vi måste verkligen kunna den perfekt, vi ska vinna! Haha. Jag är så himla taggad varje söndag inför träningarna, jag tycker att det är så himla kul.

Nu säger pappa att det är frukost, time to go. //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0