Söndagskväll

Är det bara jag som är helt utmattad för tillfället? Jag vill bara lägga mig och sova och slippa tänka på att gå upp imorgon. Jag vill inte gå till skolan, veckan som kommer nu är rätt jobbig, matteprov på tisdag och NO prov på fredag, det är bara att börja plugga snart. Dock så vet jag inte vad jag ska plugga på på matteprovet men jag har i alla fall en hel del att plugga på till NO provet.

Det var träning idag och det var kul, dock inte lika kul som de förra träningarna men det kan bero på att jag haft ont i handlederna men om man bortser från det så har det vart kul. Alla träningar kan ju inte vara toppen. Vi har även tränat på hopp idag och vi måste verkligen träna på att utföra alla grejer samtidigt så inte alla landar under olika tillfällen, allt ska sitta som en smäck.

Min syster tycker inte att man ska plugga fem dagar innan ett prov men det tycker verkligen jag, alla är ju inte lika smarta som henne. Hon kanske lär sig efter en timme men jag måste råplugga varje dag för att få bra resultat.

Nej, snart så ska jag visa hur jag tränar för att bli vigare, bilderna kommer snart upp. Ha en superbra kväll och sov så gott när ni väl har tänkt att sova!

Olivia


Kommentarer
Postat av: Catherine

Hoppas din handled blir bättre :)

2010-10-06 @ 05:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0