9 oktober 2010

Idag så har det vart riktigt kallt utomhus men jag har ändå gett ut mig på en promernad med min syster för att andas in lite frisk luft. Resten av dagen har jag spenderat framför TV:n och kollat på riktigt tråkiga TV program. Jag kollade rätt länge på Huset Anubis, haha. Jag hade inget bättre för mig så jag gav programmet en chans, rätt tråkigt om jag får säga det själv.

Som jag nämnde igår så skulle jag plugga idag men om jag ska vara helt ärlig så har jag bara läst igenom allting väldigt slarvigt. Nu hoppas jag verkligen att inte min hemkunskapslärare och tyskalärare läser min blogg, haha skojade bara. Höhö, där var du riktigt rolig Olivia, alla sitter framför datorn och får glädjetårar. :S

Nu så vet jag inte helt säkert vad jag ska göra, jag hade tänkt att titta på Glee men jag måste vänta tills mamma tittat färdigt på "Här är ditt liv". Så jäkla typiskt föräldrar att sätta sig vid tv:n och kolla på gamlingsprogramm. Kom igen, ni är fortfarande unga!

Nej, nu så ska jag gå in på H&M's hemsida och titta i fall de har något fint att bjuda på, haha. Ha det bra!

Olivia

Kommentarer
Postat av: Catherine

ha ha föräldrar är roliga Arent de speciellt när du vill titta på något du gillar, jag vet inte vad det här är ditt liv är, men jag antar att det är någon känd person som går tillbaka genom sin roll som att vara känd, bara jag googlade och Detta är vad som kom upp ha ha. Föräldrar glömmer också att en gång i tiden de var unga och att de borde inse att vad du går igenom, gick de igenom det också. min vän sa detta till mig och jag skrattade, men han har rätt: när föräldrar har barn, de skränande vänta för dem att prata, så snart de börjar prata läkaren råder dig att hålla käften, då de inte vänta för dig att gå, så fort du gör och börja röra vid saker, säger de, dont touch som, och det roliga är, kommer vi att göra exakt samma sak när vi har våra barn, så roligt men sant.

2010-10-14 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0