Torsdag 7 oktober 2010

Imorgon är det dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör, imorgon är det dags för fredagsMYYYYYYYYYSS!

Jag längtar verkligen till morgondagen för då så är det en lång helg med en rolig träning på söndag. Igår så spelade jag badminton och tennis så nu har jag rejäl träningsvärk i min högra arm och i min vänstra skinka, haha. Jag vet inte varför jag fått träningsvärk där men det spelar i alla fall ingen roll, jag får leva med det i två dagar.

Imorgon så är det NO prov och simning med klassen, 30 längder ska det bli, jag kommer att dö i vattnet och ingen kommer inte att vilja rädda mig, så kan det vara ibland.

Det är fyrtio minuter kvar tills skolan börjar och jag har redan duschat, ätit frukost och borstat tänderna. Vad ska jag göra den övriga tiden? Plugga tyskaglosor som jag har tills imorgon, NO kan jag ju alltid plugga lite på också. I helgen så ska jag plugga på tyska och nästa helg så blir det plugg på engelska. Lever inte jag bara ett perfekt liv? Att plugga varje helg är soooo Olivia style, hahahaha.

Nej, nu så ska jag föna håret, eller nja, kanske inte.. Jag ska nog ta på mig lite kläder som jag ska ha idag i skolan. Ha en bra dag så hörs vi senare.

Olivia


Kommentarer
Postat av: Catherine

Du är så rolig Olivia och du gör mig att skratta, du har ont i armen och en smärta i röven och när du bada man kan dö för ingen kommer att rädda dig ha ha, borde inte jag skrattar men du spricka upp mig , Dess hur du säger saker, ja, du verkar lycklig, det är allt som betyder något, meningslöst gnäll om det eftersom när allt liv fortfarande pågår. Du `ll föna håret eller kanske inte ha ha, tack för att du gör mig leende och hoppas ni har en trevlig dag och säga hej till Linda, hoppas hon är bra, God natt.

2010-10-08 @ 05:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0