Vardag

På vardagen så bloggar jag inte mycket och det beror på att jag är på rätt dåligt humör när jag kommer hem. Det har inget med skolan att göra, jag är bara trött på att göra samma sak varje dag. Jag vaknar, äter frukost, borstar tänderna väljder kläder, trampar iväg till skolan i kylan, sitter i skolan dödstrött, kommer hem, tittar på Top Model, sitter vid datorn, vilar, äter kvällsmat, borstar tänderna, umgås med familjen, försöker att sova.

Som ni hör så är det riktigt tråkigt och jag vet faktiskt inte varför jag inte bryter mönstret. Jag borde gå ut och gå, eller kanske jogga. Jag hade helt klart mått bättre om jag faktiskt tog lite frisk luft samt rörde mig mer. Jag ska testa det ett tag och se hur det påverkar mitt humör.

Jag är faktiskt lite sur för att jag inte ska träna på söndag, jag ska åka bort över helgen med mamma och syrran. Det ska bli kul men jag vill verkligen träna, jag vill bli bättre.

Nej, nu så ska jag vila, vilken chock! Sedan så ska jag läsa på lite hemkunskap, provet är inte snart men om jag läser igenom det en gång varje kväll så kanske det kommer att sitta snart. Jag orkar inte råplugga den sista tiden utan vill ta det helt lugnt. Men nu ropar pappa och säger att det är mat. Vi hörs!



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0