13 september 2010

Idag har det varit skola igen och det är tråkigt att nollningen är över. Förut så var det partyparty utanför skolan med musik och folk som dansade och gjorde olika aktiviteter och nu är det bara tomt. Nu är de första roliga veckorna över och kvar är plugg, plugg och åter plugg. Fast det är ju fest på lördag och det är inte helt fel!

Imorgon ska skolan ha valdebatt med kommunfullmäktige om jag inte minns helt fel. Problemet är att jag aldrig har varit på stället vi ska vara på förut och att vi börjar dagen med debatten. Det blir alltså väldigt intressant att se hur jag lyckas ta mig det. Imorgon firar även jag och min pojkvän fyra månader så vi ska ses och laga lite mat (jag känner redan nu hur failen vibrerar i luften) och lite sådant. Det är helt galet, fyra månader! Samtidigt känns det som att vi har varit tillsammans betydligt längre än så, haha.

Nu ska jag sova, för jag vill vara piggare imorgon än vad jag var idag. Jag kunde inte hålla ögonen öppna på tåget, varken till eller från skolan och jag är inte den som vanligtsvis sover på tåg.


Helt random. Bara för att en blogg uppenbarligen är mer intressant med bilder. Jag saknar Kreta!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0