Bad update

Ni kommer att märka att bloggen kommer att lida ett tag för jag har totalt tappat bloggsuget just nu. Jag känner mig lite deprimerad för att min kamera fortfarande är inne på lagning, jag hatar att inte kunna ta bra foton. Och en blogg utan fina foton är ingen rolig blogg. I alla fall inte min.

Sedan så har vi fått en uppgift i svenska att skriva en bok om oss själva som vi ska arbeta med i åtta veckor framöver så jag kommer att satsa på den och få MVG, haha. Därför så kommer jag inte blogga så mycket utan jag ska skriva massa grejer om mig själv.

Förövrigt så är jag fortfarande sjuk men det går uppåt, jag börjar bli lite mer frisk fast nu har hostan kommit och det kanske inte är ett så jättebra tecken men jag kämpar på i skolan och jag satsar för fullt på höga betyg redan nu och jag är redan skoltrött och allt tjöt om betyg.

Där har ni några anledningar till varför jag inte vill, har lust och tid för att blogga. Jag kommer säkert att bli jättebloggsugen om några dagar men för tillfället så tycker jag att det är skittråkigt. Jag hoppas att ni har det lite bättre än mig och att läxorna inte kryllar runt om er som de gör för mig.

Nej, nu ska jag påbörja ett kapitel i min bok som ska handla om mig. Ett kapitel i veckan har hon sagt så jag lyder hennes råd för hon vet väl antagligen bäst som svenskalärare. Nej, nu ska jag sluta skriva mer på detta inlägget. Ha det supergött!


JAG SAKNAR GREKLAND!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0