Cheerleading

Ja, idag så hade jag min första Cheerleadingträning och det var superkul. Laget kändes verkligen inte som ett nybörjarlag med tanke på att alla var jätteduktiga. Jag kände mig urdålig vid vissa tillfällen. En del av dem går ju i gymnastik så det är faktiskt lite fusk, haha.

Cheerleading handlar väldigt mycket om perfektion så det är ganska jobbigt men det får man försöka lära sig helt enkelt. Det som var roligast idag var bygg, jag fick bli bas med tanke på att det var rätt många små i laget men jag trivdes med den placeringen.

Det konstiga med detta är att vi är ett tävlingslag och i ett tävlingslag så får man vara max 20 personer och vi är 29, alltså så får alla inte fortsätta vilket är jättesynd. Jag vill fortsätta med detta så jag hoppas att jag var tillräckligt bra för att gå i ett tävlingslag. Är jag inte det så får jag inte fortsätta med Cheerleading i just den föreningen. Dock så finns det en liten chans att det blir ett tävlingslag och ett träningslag men vi får se hur det blir. De ska prata ihop sig nu på tisdag.

Nej, nu ska jag vila lite, jag är fortfarande lite sjuk. Ni får ha det så bra så hörs vi antagligen imorgon.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0