Fredag 10 september 2010

Hola! Hur mår mina amigos idag då? Vädret här hemma är riktigt grått och det blir väldigt mörkt utomhus när det inte är någon sol. Idag så har det vart riktigt höst, löven faller från träden och den iskalla luften kommer innanför skinnjackan. Dags att köpa en rejäl jacka nu, haha.

Idag så är det äntligen fredag så jag ligger här hemma i sängen och slöar. Vad är fredagar till för? Lite senare så ska jag poppa lite popcorn och se på film och bara luta mig tillbaka.

I SO:n så jobbar vi om Valet 2010 och det är riktigt intressant förutom att jag är den som är mest arbetsvillig i min grupp. Visst, de gör lite men jag gör ändå mest. Vi är miljöpartiet och jag tycker verkligen att miljöpartiet är ett bra parti för miljön är verkligen viktig.

Nej, vet ni vad? Jag orkar inte spendera mer tid på bloggen för tillfället. Nu så ska jag titta på film, krypa under täcket och tacka den som kom på att man inte ska gå i skolan på helgen. Det är ju förvisso bara fredag idag men imorgon så är det helg. Ha det bäst!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0