Fredag 24 september 2010

Hola amigos! Idag så har vi haft SO-prov och jag hoppas verkligen att det gick bra. Imorgon så ska jag börja plugga lite Hemkunskap men inte för mycket. Det är ju trots allt helg. Plugghelg.. Jag överlever, på söndag så är det ju dags för Cheerleading. Det är bra att ha en aktivitet på söndagar för då tycker man att det är kul med söndag. Förut så hatade jag söndagar för man ligger bara och latar hemma och vet inte vad man ska göra. Så är det inte nu när jag går i Cheerleading.

Nu kom jag på att jag måste köpa ett par Cheerleading skor. Det är ett måste i tävlingslaget så det är väl bara att öppna plånboken och dra kortet, haha. Det är dyrt att gå i Cheerleading med tanke på allt man köper till men det är verkligen värt det. Jag måste verkligen öva på bygg men jag är säker på att jag kan bli bättre.

Idag så har jag köpt mina vantar från Ginatricot, det fick bli ett par svarta med tanke på att det är så mycket skit man får på vantarna under vintern och det är ju lite synd om man har vita vantar. Jag är i alla fall nöjd över köpet.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på "Se upp för dårarna" en superbra film som jag sett många gånger innan men jag tycker att den är så rolig så jag har inget emot att se den igen. Ha det superbra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0