Fredag 3 september 2010

Nu är det dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör. Snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyyys!

Ja, förstås så är det inte dags för fredagsmys nu men ikväll så är det dags för fredagsmys. Idag har jag sovmorgon så jag börjar klockan 09.10 vilket är fantastiskt gött. Man behöver verkligen sova ut vissa dagar. Tyvärr så slutar vi rätt sent idag, runt tre tror jag.. Men helgen kommer att bli superkul. Från lördag till söndag så ska jag sova över hos min kompis Amanda och på söndag så ska jag prova på Cheerleading. Hoppas det blir kul.

NEJ! Nu kom jag på att vi har två läxor tills idag, SO och NO. Jag har läst på båda men jag kan dem inte så superbra. Jag vet inte riktigt vad man ska kunna och hur mycket man ska kunna. Det får jag se idag, haha.

Ja, hur är det med mig annars då? Jo, jag mår superbra och livet rullar på som vanligt, för tillfället så är det inget speciellt som händer i min vardag. Är man en småstadstjej så är det helt enkelt så. Det händer inget om dagarna men det är avslappnande.

Nej vet ni vad? Nu ska jag packa idrottskläder för vi har idrott idag och jag kommer antagligen få mer träningsverk. Jag känner mig inte i form för tillfället med tanke på att jag får träningsverk efter varenda idrottslektion. That's life! Ha det gött!





Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0