Grattis Bill och Tom!

Grattis till Bill och Tom som blir, ja, vad blir dom egentligen? Haha. Jag har vart ett jättestort fan av dem en gång i tiden men det är jag inte längre. Jag lyssnar aldrig på dem men när jag väl ser dem live så blir jag som 11-12 år igen, haha. Jag älskade dem då. Jag minns så väl första gången jag såg Tokio Hotel i OKEJ tidiningen, jag undrade vilka de konstiga människorna var.

En sommardag så tittade jag på ZTV och då kom Monsoon. Först var jag skeptisk men jag kollade på hela musikvideon och började tycka om dem dirket. Det bara klickade eller vad man nu ska säga för att inte låta töntigt. Sedan så blev jag förälskad i Bill. Vilket Tokio Hotel fan har inte vart det? Haha.

Men i alla fall. Grattis till Bill och Tom som jag tror blir 21 år idag.



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0