Lördag - Plugg?

Har jag läst särskilt mycket idag då? Nej inte direkt. Istället har jag kollat på film och därefter varit ute på stan och fikat med Anna. Jag är så jäkla fail. Men nu ska jag börja läsa Pride and Prejudice och jag ska vara så sjukt duktig. Vi hörs när boken är utläst (Höhö, in my dreams. Jag kommer att läsa tio sidor eller något och sedan somna.)!




Okej, jag känner mig så otroligt töntig när jag sitter och posar framför kameran, men Olivia klagar på bristen på bilder i mina inlägg, så vad ska man göra? Jag ska bli mainstream istället och ha bilder i ALLA mina inlägg!

Linda

Kommentarer
Postat av: Catherine

Vad är det jag läser nu: till Sibirien med "per Patterson, ca kommande ålder och när den nazistiska` s invasion, jag tror att dess hans 5. Bok men jag har bara börjat att läsa detta under den senaste veckan

2010-10-03 @ 01:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0