My eye



Det hade vart en superbra bild om inte den där jäkla mascaran hade släppt lite och trillat ner under ögat. Menmen, en bild kan inte bli helt perfekt om man tar den själv. Detta är det bästa jag kan komma för tillfället utan min systemkamera. Oh god, I miss it! Kom hem till mamma snart.

Nej, nu låter jag bara för töntig och bortskämd. Självklart så klarar jag mig utan min systemkamera men när man väl har en så saknar man den. Jag älskar att sitta hemma och sätta den på självutlösare och ta massa egobilder till bloggen. Tyvärr så kanske det är 1 av 10 bilder som blir lyckad.

Nej, nu ska jag läsa lite sedan sova. Fast jag har förvisso sovmorgon imorgon så jag kan ju stanna uppe lite längre. Min kanin är fortfarande ute och skuttar så hon får väl fortsätta ett tag till. Men det lär inte bli något mer inlägg idag så jag säger god natt!♥

Olivia

Kommentarer
Postat av: Catherine

Detta är en riktigt fin bild, är det mycket tydligt och du gjorde ett fantastiskt jobb, du bara mig att skratta, din kanin hoppa runt.

2010-09-26 @ 02:04:02
URL: http://Jag har stängt min blogg sida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0