Nollning

Jag vet. Jag bloggar inte nu men jag har precis börjat gymnasiet och jag måste hänga med. Dessutom har jag nollats hela veckan vilket har inneburit att jag har kommit hem sent och varit dödstrött och det faktum att jag är sjuk gör inte det hela bättre. Men det har varit hur kul som helst; kuddkrig, vattenkrig, lådbilsrace, "kom som du inte är"-dagen då killar är tjejer för en dag och tvärtom, pusskalas, försäljningsdag där vi samlade in över 6000 spänn utan att sälja något alls, morgongympor o.s.v. Imorgon är det sista nollningsdagen, dödsnollningen som den kallas. Det blir spännande men det innebär en tidig morgon. Därför måste jag sova nu. Puss!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0