Oj då!

Nu såg jag att Linda blivit riktigt bra på att blogga på senaste tiden och jag är helt enkelt kass. Grejen är att jag har riktigt mycket att göra nu för tiden, jag hade SO prov i fredags, idag hade jag läxförhör i hemkunskap, imorgon så har jag tyskaglosor, nästa vecka så är det matteprov och NO-prov, jag tittar på idol, tränar Cheerleading, sjunger och spelar gitarr och mycket mer. Jag har inte all tid i världen och när jag väl har tid så vill jag göra något annat än att blogga.

Förresten, jag funderar nu på att tona håret blond, inte fjortisblondt men jag är supertrött på att ha sådant råttfärgat hår som jag har för tillfället. Jag och min vän har pratat om det så hon ska hjälpa mig när jag väl vågar tona det. Jag är rädd att håret ska bli rött, haha.

Jag är sur för att idolresultaten kommer klockan halv elva på kvällen, jag måste gå och lägga mig tidigt för att prestera bra i skolan. Jaja, that's life.

Nej, nu ska jag fortsätta skriva på min SO inlämning. Sov gott♥

Olivia


Kommentarer
Postat av: Catherine

Din bra på att blogga på, inte bara din syster, jag gillar att läsa om ditt liv och vad du haft för dig. Cheerleading är kul men är svårt att men det är värt det. Jag hoppas att alla dina test gick bra för dig. Jag vet hur det är att behöva gå till sängs tidigt, det suger jag vet. Du har ganska hår. Jag har alltid velat färga håret rött, dess en sådan härlig färg och du får stå ut i mängden då, att bli sedd. jag en dag kan få ett konto på youtube, att jag också vilja sjunga, jag spelar gitarr till. ta hand och söta drömmar

2010-10-01 @ 22:20:32
Postat av: Olivia

Catherine: Are you a Cheerleader?

2010-10-02 @ 13:27:45
URL: http://theeliassons.blogg.se/
Postat av: Catherine

Jag brukade vara, det tog mig tre försök ändå, här i staterna kallar vi dem uttagningen och om de plockar dig då du är mycket lycklig, om de dont plockar du sedan fortsätta att försöka, men det bra anda att vara en cheerleader, inte bara för dig själv utan för ditt lag, och det håller dig i form.

2010-10-03 @ 00:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0