Sjuk

Ja, dagens planer blev inte av på grund av att jag drabbades av förkyling och feber. Så himla tråkigt att filmkvällen inte blev av för att jag blev sjuk. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan prestera bra på min första Cheerleadingträning. Jag brukar ha endagsfeber så jag får hoppas på en endagsfeber denna gången också.

Just nu tittar jag på "Dansfeber". Jag vet inte riktigt vad jag tycker om programmet, lite småtrist om jag ska vara helt ärlig. Nej, nu fick jag ont i huvudet. När jag är sjuk så orkar jag inte sitta framför datorn. I våran familj så har vi haft ett motto när man är sjuk "Om man orkar sitta vid datorn så orkar man gå till skolan!" Jag tror inte riktigt att det stämmer men man blir inte frisk av att sitta vid datorn. Det enda som hjälper är faktiskt att sova. Jag brukar alltid sova bort min feber.

Nej, nu ska jag vila, käka choklad och dricka Ramlösa. MUMS!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0