Torsdag 16 september 2010

Hej på er! Just nu så är jag så himla glad för att jag har tak över huvudet. Regnet smattrar mot rutan hela tiden och jag vill bara få stopp på det. I'm going craaaazy! I alla fall, idag så har vi haft friluftsdag och det var inte så superroligt, jag hatar nämligen höjdhopp och andra friidrotts grenar.

Nu på eftermiddagen så har jag provåkt min väg till Cheerleadingen. Just det ja, jag har glömt att berätta, jag är med i laget! När jag såg mailet från min tränare så blev jag helt kall. De tror på mig och tycker att jag var värd platsen i tävlingslaget. Det är stort!

Idag så har jag äntligen fått tillbaka min systemkamera. Det var verkligen på tiden. Den har vart inne på lagning i evigheter nu och jag är trött på att inte ha en kamera som kan ta riktigt bra bilder men nu är den tillbaka igen och det blir bra bilder på bloggen. Gött!

Nej, nu ska jag plugga lite SO och tyska. Ha det bra!



Olivia

Kommentarer
Postat av: Loviza

Det var jaaaaag som sa att du var så duktig på Bokia häromdagen 8D

2010-09-17 @ 10:17:43
URL: http://sjufyrtiosju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0