Torsdag 23 september 2010

Hallå där! Nu har jag precis kommit hem från ICA, jag har vart och handlat med pappa. Det slank ner en påse med ugnsbakade chips som jag älskar. Jag har ätit dem en gång förut och blev helt förälskad så jag tyckte att det var dags att köpa dem igen.

Imorgon så väntar mig ett SO-prov direkt på morgonen och jag hoppas verkligen på att jag klarar de mesta frågorna och att jag pluggat tillräckligt mycket. Jag är faktiskt nervös inför morgondagen. Jag har mycket mer läxor som jag ska göra också så det blir en plugghelg. På tal om helgen. På söndag så är det dags för träning igen och jag längtar verkligen. Jag är superglad för att jag valde att fortsätta i Cheerleading för det är verkligen jättekul. Jag längtar tills vi ska tävla även fast det är många månader kvar.

Idag är det dags för Idol igen och jag tycker att det ska bli kul att kolla på det igen. Har ni hittat någon favorit i idol än eller? Jag gillar Freja. Hon sjunger otroligt bra och vi har väldigt lika klädstiler, haha.

Nej, nu måste jag plugga SO, NO, Tyska och hemkunskap innan jag ser på idol. Superkul eller vad tycker ni? I Love Homeworks.



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0