Spring

Det är jättefint väder utanför fönstret, eller det har varit jättefint väder utanför fönstret i alla fall, nu är solen nere. Hur som helst, jag slutade 09.10 idag vilket såklart var rätt härligt. Så jag åkte hem för att skriva på min Samhällskunskapinlämning och jag har bara en sak att säga: dslföhdsöjfgödsa. Sjukt svår uppgift vi har fått, hallå naturelever behöver inte kunna sådana grejer?! Så, det är väl vad jag har gjort den här dagen och jag är långt ifrån färdig.

Annars har jag bakat jordgubbspaj med Olivia (som för övrigt totaldissar den här bloggen). Mamma och pappa är lite tvära och har bestämt sig för att inte köpa hem kakor och godis längre, så då får vi väl göra våra egna sötsaker, höhö. Vår ursäkt för att vi hade bakat paj var att vår lille (stora och tjocka) katt fyller 5 år idag. Rätt bra ursäkt ändå, dessutom fick han till och med smaka på vaniljsåsen.

Annars då? Jag vet inte. Livet flyter på som vanligt just nu. Härligt med fredag imorgon. Fint väder. Huvudet upp och fötterna ned. Något i den stilen. Vi ses.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0